maanantai 3. maaliskuuta 2014

Sitä sun tätä

Huih, ompas siitä pitkä aika, kun oon viimeks kirjotellu! Tasan kuukaus tänään. Aika kuluu niin uskomattoman nopeesti, ja pitäis yrittää ehtiä käymään kahdessa koulussa, töissä, välillä toppimassa toisessa paikassa ja lukea yo-kokeisiinki! Kuvia oon kuitenkin ottanu tasaseen tahtiin muistaessani eli on minulla jotain materiaalia tännekkin. :)
En edes muista, mitä tässä kuukauden aikana on tapahtunu. Ihan ku eläsin jonkilaisen kuplan sisällä vaan päivästä toiseen. Eilen kuitenkin tehtiin jotain muutakin tämän tylsän koti-koulu-työt symbioosin keskellä, nimittäin mulla oli vapaapäivä ja päätettiin sen kunniaks lähteä pyörähtämään Kolilla, jonne on pitänyt jo kauan mennä!
 Jäätie oli yllättävän hyvässä kunnossa, vaikka noin viikko sitten siellä oli ollut aivan kamalasti vettä!
Kierreltiin Pikku-Kolin kautta Ukko-Kolille. Polut oli aivan jäässä ja portaat olivat jäätyneet aivan tasaisiksi. Sai välillä nimittäin kiivetä ihan tosissaan. Onneks alamäet pääsi helpoiten alas laskemalla ne. :D 
Ukko-Koli oli myös aivan peilijäässä ja ylös asti oli aivan turha yrittääkkään kiivetä. Etenkin, kun olin juuri hetki aiemmin vetäissyt kunnon lipat, ei juuri löytynyt mielenkiintoa yrittääkään. Sää oli myös harmillisen harmaa. Edellisenä päivänä aurinko oli juuri paistanut niin kauniisti.

Ehdottomasti parasta ruokaa, mitä oon vähään aikaan syöny, oli toi kana ananaksella ja aurajuustolla, uunijuuresten kera. Kuva vaan ei oikein anna sille oikeutta. :D


Penkkaripäivänä ajeltiin rekkojen perässä kuvia nappailemassa.

Unna kävi täällä ekalla yökyläily reissullaan jokin aika sitten....

Käytiin Nurmeksessa kultsin, isin ja äitin kans vähä viihteellä. Minä olin tosin kuskina. Tarkotus oli mennä kattomaan Suvi Teräsniskaa, mut se oliki jo loppuunmyyty, kun mentiin sinne. Se ei kuitenkaan menoa haitannut, sillä mulla oli ainaki ihan huippu ilta!
Ostin ihania valkosia ruusuja piristämään.
Tulipas tästä nyt kilometri postaus ja kunnon sekametelisoppa! Minkäs teet, kun asiaa oli paljon. 
Nyt taidan alkaa meikkailemaan ja yrittää keksiä tälle päivälle jotain järkevää tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! ♥